Es un grāmatas

Es sākšu ar to, ka cilvēki ir dažādi un cilvēku attieksme pret grāmatām ir dažāda.

Es pati lasu daudz un dikti. Mana pamat literatūra ir ar romantiku un humoru saistītas grāmatas. Pašlaik es lasu fantastiku, tā arī ir ļoti interesanta.
 
Man dikti patīk lasīt bērnu un pusaudžu žūrijā, jo tās grāmatas ir rūpīgi izvēlētas tā, lai tās patiktu ik vienam.
 
vasara ir mans mīļākais laiks kad lasīt grāmatas, kuru tagad es esmu nosaukusi par grāmatu laiku, jo tajā es lasu ik nedēļu vismaz pa vienai grāmatu. Par godu grāmatu laikam (vasarai) ir es esmu izveidojusi savu blogu par grāmatām ar tādu pašu nosaukumu.
 
Šis blogs parāda, cik ļoti es mīlu grāmatas un bibliotēkas.
 
Runājot par bibliotēkām, es tās apmeklēju katru nedēļu vairāk par vienu reizi. Man patīk bibliotēkas valdošā aura, tajā esošie cilvēki un grāmatu smarža. Īpaša bibliotēka man ir Lazdu bibliotēka Vecmokās, jo es apmeklēju tieši grāmatu laikā.
 
Es savā ģimenē esmu lielākā lasītāja. Man vienmēr līdzi būs kāda grāmata vai vairākas. Lai arī mani vecāki daudz grāmatas nelasa, tieši tētis bija tas, kurš mani mudināja lasīt. Ja nebūtu viņa, tad es nekad nebūtu sākusi lasīt, nebūtu nokļuvusi īpašajā lasīšanas pasaulē.
 
Neinteresantu grāmatu nav, tās tikai neatbilst vecumam vai nav tavā lasīšanas stilā. Lasīt ir labi, noderīgi, kā arī stilīgi, jo pasaule tev paveras citām acīm.
 
Domraksts, kuru rakstīju uz atzīmi literatūras stundā, skolā.

 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru