Meitene tīmeklī

Grāmatas nosaukums: Meitene tīmeklī
Grāmatas autors: Zoji Saga
Izdevējs: Egmont Latvija
LPP. skaits: 352.Lpp
Izlasīju 24.11.2016

Pēc grāmatas izlasīšanas un lasīšanas laikā tā mani motivēja papildināt savu blogu ar jauniem rakstiem.

Grāmatas galvenā varone ir 16 gadus vecā Penija, kura ir gaužām neveikla, bet ar lielisku fotogrāfes talantu.

Viņas dzīvē ir daudz dažādu problēmu ar kurām viņa vēlas dalīties, tāpēc viņa izveido anonīmu blogu ar segvārdu Meitene tīmeklī.

Ātrā laikā šis blogs iegūst daudz lasītājus un sekotājus. Par šo blogu Penija ir teikusi vienīgi savam labākajam draugam.
 
Šo grāmatu ir sarakstījusi modes un stila blogere Zoji Saga, kas pazīstama kā Zoella, (www.zoella.co.uk) ar saviem youtube video. Šīs blogeres sapnis vienmēr ir bijis sarakstīt grāmatu.
 
Arī es vēlos savā dzīvē sarakstīt vairākas grāmatas.
 
:I - Šī grāmata ir 100% piemērota romantiskām meitenēm. Es gaidīju vairāk notikumus, straujākus pavērsienus.
 

 

2 komentāri:

  1. Dzirdéju ka sai grámatai ir arí otrá un tresa dala kads nezin vai driz varetu but iespejams to atrast ari latvijas gramatnicás?

    AtbildētDzēst
  2. Sveiki visiem, mani ir samelojuši tik daudzi uzņēmumi, kuri apgalvoja, ka ir īstie aizdevēji, taču visi mani centieni ir bijuši veltīgi, es esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka nav tādi, kādi viņi ir. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņiem aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties sazināties ar viņiem pa e -pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst