Bibliotēkas.


Latvijā ir ~1840 bibliotēkas. Tas parāda, ka Latvijā ir daudz grāmatu cienītāju.
Pirmā bibliotēka, kur es dabūju savu pirmo lasītāja karti bija Imantas centrālā bibliotēka. Šī bibliotēka ir vidēji liela un tajā ir plaša grāmatu izvēle.
Kad pārcēlos dzīvot uz Olaini devos piereģistrēties Olaines bibliotēkas  bērnu nodaļā. Tajā ir daudz pusaudžu grāmatas un arī dažas pieaugušo grāmatas. Bibliotēkā ir vienmēr smaidīgas un ļoti jaukas bibliotekāres. Bibliotēkā ir neliels grāmatu krājums, bet ir vieglāk izvēlēties :)
Lauku mājas mums ir Vecmokās. Es lasu grāmatas diezgan ātri arī vasarā, tāpēc ik pa laikam aizskrienu uz Lazdu bibliotēku, Vecmokās. Bibliotēka ir maza un mājīgi omulīga. Klusajā un mīlīgajā bibliotēkā ir lieliskas gan jaunās, gan vecākas grāmatas. Tur bieži tiek rīkotas dažādākās izstādes, un jau otro gadu vasarā notiek radošās nodarbības jauniešiem.
Es esmu bijusi arī Latvijas Nacionālajā bibliotēkā, kā apmeklētāja ne lasītāja, bet tā neapšaubāmi ir uz mani atstājusi lielu iespaidu. Bibliotēka ir liela un eleganta. Šajā bibliotēkā man lasītāja kartes pagaidām vēl nav.
Izdevīgāk ir grāmatas ņemt bibliotēkā nekā pirkt pašai. Ja nebūtu bibliotēku es noteikti nelasītu tik daudz cik šobrīd.
Olaines bibliotēkas bērnu nodaļa

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru